Retouren & Ruilingen

We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen na ontvangst van je bestelling de mogelijkheid hebt om een retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking.

We accepteren geen retouren voor de volgende artikelen;

  • Graveerde naamplaatjes
  • Halsbanden & lijnen met aangepaste hardware
  • Uitverkoopartikelen
  • Cadeaubonnen

Retouren

Stap 1.

Registreer je retour hier:
https://account.collarofsweden.com

Stap 2.

Retourinstructies:
Voeg een notitie met je ordernummer of naam in het pakket en markeer het pakket met GERETOURNEERDE GOEDEREN.

Stap 3.

Stuur je retour hierheen:
Collar of Sweden AB
Kabyssgatan 4 D
120 30 Stockholm
Sweden

Houd er rekening mee dat invoerbelastingen, douanekosten en verzendkosten niet worden terugbetaald, zelfs niet bij een gedeeltelijke retour. We accepteren geen retouren die zijn verzonden door COD (Cash on Delivery) of andere verzendopties die extra kosten voor ons kunnen opleveren. De afzender is verantwoordelijk voor eventuele verloren of beschadigde items tijdens de verzending.

Ruilingen

We bieden geen ruilingen aan; in plaats daarvan vergoeden we ongebruikte producten die in hun originele verpakking worden geretourneerd. Dit betekent dat als je een nieuw product wilt, je een nieuwe bestelling moet plaatsen. We crediteren je geretourneerde bestelling.

Terugbetalingen

We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd en laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als goedgekeurd, word je automatisch terugbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode binnen 7 werkdagen. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt.